Benvinguts al Portal de Transparència de l’Ajuntament de Pinet

Publicado por el

• Enviar a Google +

Accedir a la informació pública que es troba en poder de l'Ajuntament de Pinet és molt senzill a través del Portal de Transparència. En este portal pots trobar informació actualitzada sobre normativa, informació econòmica i d'alts càrrecs i informació institucional.

Si no trobes la informació que busques i desitges accedir a dita informació pots contactar amb l'Ajuntament de Pinet a través de l'apartat: Què t'interessa conéixer? Pregunta'ns! També pots sol·licitar la informació de manera presencial entregant la teua sol·licitud en el registre d'entrada de l'Ajuntament o a través dels mitjans que estableix la Llei.